Ojoj!

På fm var jag uppe till Gryt en sväng och hälsade på min mamma, syster och lilla Nikki, hon är bara för rar den tjejen.
Annars idag har jag känt mig väldigt produktiv. Har lagat mat, pastagratäng med jättestora pastasnäckor med bla.bacon och grönsaker i, som det blev matlådor av, bra att frysa in. Och som vanligt när jag håller i ett kök så är det grejor överallt, lite Per Morberg varning över det hela =)
Sen har jag bakat bröd, älskar doften av nybakt bröd i huset =) Sen har jag städat och hållt på lite... Funderar på om jag ska ut och springa en sväng, skulle ju vara skönt!
Men först ska jag betala mina räkningar och visst ja måste ju deklarera för sjutton, det får man inte glömma bort.





Kommentarer
Postat av: Jenny R

Jag vill ha både gratäng o nybakt bröd!!! :-)

2010-04-30 @ 16:49:21
Postat av: Susanne

javisst...kom och bo hos mig en vecka ska jag skämma bort dig =)

2010-05-02 @ 23:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0