Ont det gör ont...

Alltså min mage klarar verkligen inte av fet mat längre. Har lite magkatarrskänningar från all mat man har ätit i helgen, inte bra men förhoppningsvis blir det inte värre heller.
Har hållt på lite med att plocka in kläder i våra nya garderober. För er som inte vet så håller vi på att renovera i våran hall på övervåningen och där har vi satt in nya fräscha garderober. Under tiden har alla kläder legat i vårat sovrum och där börjar det nu se ut som ett bombnedslag typ...Sen MÅSTE jag sortera denna gång, vad jag ska ha kvar och slänga det som jag absolut inte använder.
Jag ska inte ha kvar nått som jag tror jag kommer att använda, eller den här tröjan kan va bra och ha...Nej nej nej!!!!
Nu ska jag gå och äta lite, ska bombadera magen med bra bakterier osv. =) och kolla på förkväll om det är nått ikväll, säkert inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0