Torsdag!

Hämtade ut en klänning som jag har beställt från bubbleroom.se tidigare i veckan, och till min förvåning så PASSADE det den =) så bra!!!
Har idag annars vart och köpt present till kompisen Jocke som fyller 30 och som ska ha kalas i helgen...
Åh gud, det måste jag berätta... Fick reda på att öron och näsa slutar aldrig och växa. Förstår ni som känner mig vilken stor näsa jag kommer att få när jag blir äldre, mamma mia!!!!! Men lite kul fakta ändå...
Jaha nähä, hänga upp lite tvätt och sen glo på tv:n.                                                                       


Kommentarer
Postat av: Fia

Hahahaha.... du kommer va söt ändå.. titta på Rogga bara så ser du hur det blir i 60 år ålderna.. =)

2010-04-16 @ 07:28:12
Postat av: susanne

ja det är ju det jag har gjort fia =((( hjälp!!!

2010-04-16 @ 19:45:21
Postat av: Fia

Hehe.. ingen fara,, rogga som e så söt! =)

2010-04-22 @ 07:26:09
Postat av: Lollo

Det där med öronen o näsan var roligt! Hahahahahaaha



Vilken fin klänning!



2010-05-01 @ 23:03:56
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: susanne

ja visst är det...fick lite panik när örjan berättade det =)

2010-05-02 @ 23:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0