WTF!!!

Vaknade imorse och ser hur mycket snö det har kommit... Varför??? Förhoppningsvis smälter det bort lika fort som det kom.
Var till Marieberg häromdagen, hittade massa fint bla. ett rödrutig skjorta som jag har letat länge efter och jeans , ska nog köpa det när jag får lön nästa vecka =) men fyndade allafall ett par ballerinaskor från H&M för 100 spänn. Men jag kände direkt att jag kommer att få skoskav av dem, jättekonstigt. Det får jag nästan av alla ballerinaskor på sommaren...inte så kul! Men fina var dem, det är ju så "ska man va fin får man lida pin".
Jobba ikväll annars och sen imorrn är det FREDAG!!! I like!
Och på Lördag blir det krogen...hoppas det inte blir så jävla kallt ute bara, inte för att man ska vara ute så mycket men ändå.
Nej gå ner och äta lite havregrynsgröt sen åka upp till Gryt en sväng.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0