böcker...

jag håller faktiskt på att läsa lite böcker. Jag är annars en sån som aldrig gillat direkt att läsa.
Men igår, påväg hem från Stockholm, läste jag ut "Ego girl" av Carolina Gynning. En jättebra bok verkligen, gud vilket liv den människan har levt. Hon var ju inte den mest sansade personen direkt som gillade att leva ett vanligt "Svenssonliv"...
Sen har jag läst ut "Äkta vara" av Mats-Eric Nilsson. En intressant bok som handlar om vad det är vi stoppar i oss egentligen när det gäller mat och där han ger tips om andra bättre alternativ. Själv försöker jag alltid att äta och laga  så "ren" mat som möjligt. Alltså inga halvfabrikat utan maten ska vara lagad från grunden.
Den tredje boken lånade jag av Emma i början av sommaren. "Smuts" heter den, skriven av Katarina Wennstam. Den handlar om i stora drag om sexköp och trafficking . En spännande bok som jag tyvärr inte har kommit så långt med, halva boken. Jag är lite utav en segläsare =)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Låter så mysigt att läsa böcker... men jag har inget tålamod alls! Börjar med några sidor och sedan kan jag inte koncetrera mig längre...



KRAMAR från Lollo

2010-08-04 @ 22:02:18
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: susanne

jo det är lite så för mig med... Men carolinas bok läste jag ut på tre dagar och det är ju inte illa för att vara mig =)

2010-08-04 @ 22:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0