Bläää för Måndagar!

Jaha Måndag igen... Längtar verkligen tills nästa Tisdag för då bär det av till Turkiet =) Det ska bli skönt de!!!
Efter jobbet idag åkte jag en sväng till Guje. Hade glömt min sjal där sen sist jag var där. Lilla Frida vaknade till  under tiden jag var där oxå, så rar hon är! Vi pratade om att träffas på Lördag och käka lite grillat på kvällen, om vädret tillåter =/
Och nu håller jag på att baka bröd igen. Ska ta med mig det upp till Gryt så mamma och pappa får en limpa och Virran m. familj får den andra =) Lugn Jenny du ska oxå få en någon annan dag ;-)

Igår så var jag och Örjan och tränade skivstång. Behövdes efter träningsvärken från i Fredags =) Så idag känns det bättre i kroppen.

Ikväll blir det att titta på Halv åtta hos mig och sen Ullared, hihihi!!!

Ja glömde ju säga... Pappa vann ju 25 kr på trissen han fick när han fyllde och på lottot vann han *trumvirvel*.... HELA 16 KR!!!!!!!! Ja vad ska man säga, vi har verkligen inge tur med pengar, hahahaha!

Hej hopp!!!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Se till att Roger köper nya lotter för vinsterna! :)



Förstår att du längtar till Turkiet!



PussPuss

2010-10-04 @ 23:12:21
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja han skulle göra det :-) bättre tur då kanske :-)

2010-10-05 @ 12:07:29
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/
Postat av: fia

vad härligt att komma iväg till turkiet:-) sol och bad och god mat! träffade spongh i söndags, kraken han kunde knappt röra sig :-) är det någon mer träning inplanerad i veckan?

2010-10-05 @ 21:49:36
Postat av: Susanne

Fia: Vi ska träna på fredag skivstång och söndag RML. Anmäl dig =)

2010-10-06 @ 17:55:00
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0