Fredag!!!!

Nu har jag städat klart hela huset och ska snart hoppa in i duschen för att sen åka till bästa Emma och ha lite Fredagsmys. Vi ska göra tacos och dricka lite vin under tiden pöjkarna är och tränar =) Själv så kan jag inte träna idag. Har alldeles för ont utav ischiasen på vänster sida och är väldigt stel i höger höft =( Toppen! Är så jävla trött på att ha ont hela tiden varje dag.... När ska allt gå över??? Ja nej det är bara att ta lite Voltaren som det känns som jag äter som godis. Är nog verkligen inte så bra att äta såna värktabletter regelbundet men vad gör man. Funderar på om jag ska ringa till Rolf igen, hmm.

Ja allafall så är det ju Fredag idag och jag ska umgås med min Örjan och våra kära vänner =) Känns bra!
Gud, jag får ju inte glömma vinet. Ska ta fram det nu så jag kommer ihåg det.

Hej hej!


Bästa Emma....

Kommentarer
Postat av: Emma

MEEEEEH susanne!! va är det för kort du letat på?? Du var ju fin som vanligt o jag ser ut som en idiot...som vanligt iof!

2010-10-29 @ 17:32:59
URL: http://emmarapp.blogg.se/
Postat av: Anonym

näähäää Emmis. Du är alltid fin. Puss på dig!

2010-10-29 @ 19:26:04
Postat av: Anonym

vilket fint kort!! vilka pinglor=))

2010-10-29 @ 21:43:26
Postat av: Lollo

Tack för Vykortet <3



KRAM

2010-10-30 @ 14:37:24
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Susanne

Lollo: Ja bättre sent än aldrig eller hur =)

2010-10-30 @ 17:58:27
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0