Fredagkväll!!!

Ahh vad skönt med helg. Visserligen har jag ju bara jobbat två helger så det har ju inte varit en jobbig vecka direkt.
Igår fyllde både min syster Veronika och svärmor Berit år. Så ikväll ska vi till svärmor och äta smörgåstårta, så jävla gott!!! Och Örjans lillebror, Magnus, är hemma från Stockholm i helgen. Trevligt, trevligt. Han håller på att utbilda sig till Naprapat. Äntligen att man känner någon sån i familjen =) Sen är det bara för honom och flickvännen att flyttat hitåt sen när han är klar med skolan. En egen privat massör/kotknäckare till mig =) 
Och på Söndag skulle Virran ha kalas men då är ju inte jag hemma.

Allafall, inte kul att se snö ute imorse när jag vaknade =( Tycker att det är lite tidigt för det ännu. I December kan den få komma tycker jag...
Nej nu kom gubben hem så ska vi snart åka...
Och imorrn bär det av till Stockholm med Guje!!!!!!!

Hej sålänge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0