Gårdagen...

Så var jag och Örjan till Marieberg och tog ut lite pengar till Turkiet. Köpte även skavsårsplåster och tejp till mina fötter =) + lite annat. Efter det åkte vi till Tony och Guje där vi hade en riktigt trevlig kväll. Vi åt som förrätt lite tapas stuk. Räkor i hetsås, grillad hallumi, vitlöksbröd och ugnstekta tomater med basilika, parmesan och rivet vitt bröd. Väldigt gott var allting. Och som huvudrätt grillade vi vildsvin och hade en grekisk potatiskaka med smak av fetaost, rödlök och oliver, mmm gott! Till det hade vi hemgjord beasås.
Efter maten så kollade vi på Sommar med Göran, helkul film! En toppen Lördag med andra ord.

Nu håller jag på att packa lite. Som vanligt har man en miljon kläder och skor med sig =) Men det blir nog bra...
Och ikväll blir det träning!

   

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad mysigt det ser ut!



Ha det UNDERBART i Turkiet! NJUT riktigt ordentligt!

Var rädda om Er!



KRAMAR från Lollo

2010-10-10 @ 20:26:12
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja det ska vi vara. Har sagt till örjan att han behöver ju inte sälja mig för några kameler det första han gör =)

2010-10-10 @ 21:19:21
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0