Hemma!!!!

Nu är vi hemma från Turkiet. Kallt, blåsigt och dystert. Men men tillbaka till vardagen igen med jobb, träning osv.
Har haft besök utav vildsvin inatt som har bökat lite i vår trädgård, dem jävlarna!!!
 
Idag har jag vart hos Fia och klippt mig, behövdes verkligen. Tog ett analysprov på håret och det vart inget bra resultat =( Ska därför köpa inpackning till håret se om det är bättre nästa gång jag klipper mig. Efter det for jag iväg till Marieberg och köpte mig ett par stövlar och en väska. Nu tänker ni kanske att varför köpte du inte en väska i Turkiet för? Nej för det fanns ingen snygg som jag hittade. Var ju bara massa med märkesväskor, inte min stil. Jag vill ha skinn, nitar och fransar och det hittade jag idag =)
Efter shoppingrundan så träffade jag Guje och Frida på Willys. Vi åkte hem till henne och tog en kaffe och planerade lite inför helgen som kommer. Vi ska åka upp till Stockholm då =) Det ska bli kul.

Jag ska lägga upp bilder från Turkiet. Väntar på att Örjan ska lägga in bilderna från hans kamera på datorn bara.
Men vi hade det jättebra där annars. Var lite si och så med vädret men Söndag och Måndag var kanonfina och dessa spenderade vi på stranden =) Drack och åt gott med!


 

Ikväll blir det att träna Spinning =) Kan behövas efter denna semester hihi!!!


  

Kommentarer
Postat av: Lollo

Välkomna Hem!

Ska bli kul att få se bilder!



Snygg väska o snygga stövlar! Tummen upp!



KRAM

2010-10-21 @ 00:16:56
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0