Igår fick Örjan...

en snopp i sitt glas, hihihi! Vi var ju hos syster Jenny igår, väldigt trevligt. I våra dricksglas hade Jenny lagt i "issnoppar" =) Örjan ville inte ha en snopp i sitt glas sa han, hihi, men det fick han ändå =) Maten var väldigt god, fläskfile med potatisgratäng och Jennys granne, Anna, hade gjort en supergod sallad till.
Efter maten satte vi oss ner och kollade på "Så mycket bättre". Di Leva han är ju för bra, älskar hans låtar som han har gjort. Det är så bra texter och han är så fin syn på livet tycker jag. Efter lite tvtittandet fick vi efterrätt, Jordgubbs-och citronpaj med vaniljsås. Mmmm säger jag bara, gött!!!

Idag har vi varit till Norrköping. Örjan hade vunnit nån grej på Tradera till våran panna som vi var och hämtade. Svängde förbi köpcentrum i Ingelsta där jag hittade vinterskor från Skopunkten. Men inget köpcetrum slår väl Marieberg allafall, eller? Men nu är vi hemma igen. Blir en lugn och skön Söndagskväll, mysigt!

   
                                     Örjans issnopp =)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Nu blev jag lite avundsjuk på att Örjan fick en snopp i glaset... ;)



Puss & Kram



2010-10-31 @ 21:59:13
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0