Lördag!

Härliga Lördag... Idag har jag haft alla barnen hemma hos oss. Vi har bakat lite chokladkakor och muffins med Geisha choklad i =) Pappa har även varit här och ställt in husvagnen för i år. Han vart lite besviken att jag inte tog något kort då dem höll på att köra in den i ladugården =) Sorry pappa!

Igår var vi hos Emma&Anders och åt tacos och kollade på idol. Det slutade med att jag , Emma, Linda, Ida och Karin drog in på krogen. Vi gick till Harrys och det var kul tycker jag. Bra folk som var ute igår och så.... Och jag sov över hos Emma eftersom Örjan skulle upp och jobba.

Och nu har jag duschat och ska göra mig iordning för vi ska åka ner till min syster Jenny och äta lite =) Trevligt trevligt! Hoppas vi ska kolla på "Så mycket bättre" som går på tv4. Ikväll är det ju Thomas Di Leva det ska handla om. Han är ju för skön alltså =)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0