Lördag!!!

Pappa fick då i present utav av oss två trisslotter och Lotto med Joker. På trissen vann han 25 kr =( och lottot vet jag inte... I våran familj har vi ju inte direkt tur med att vinna pengar men man kan ju alltid hoppas på drömvinsten på 118 miljoner =)

Ja ikväll allafall så var jag först hem till Emma&Anders där dem bjöd på mat. Tack Emma, det var gott! Efter vi hade ätit så gjorde Emma och jag en ananaspaj som vi skulle ta med oss till Linda. Vi har nämligen haft en filmkväll ikväll. Det vart en skräckis "Barnhemmet". Den var rätt så bra och läskig =) och det gillar vi...
Det var roligt att se hur tapetseringen vart hos dem oxå. De har nytapetserat i kök och vardagsrum. Det vart väldigt bra!!!!

Sen var vi ute på fb och kollade på massa roliga kort, hahahaha!!! Jag säger inget mer...

Nu blir det att sussa...

Zzzzzzzz!!!!!

   
                                     Den nya fondväggen
                                     i vardagsrummet,
                                     New York New York!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Ja dom tror dom kan göra precis som dom vill!

Ja vi hade Hemberg eftersom han är barnläkaren, men nästa besök ska jag be om en annan läkare ( Vi har en annan läkare själva)även till barnen!

Hoppas helgen varit bra!



2010-10-03 @ 15:36:55
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/
Postat av: Susanne

jag tycker du ska skriva en insändare i tidningen. Han ska bara ha!!!!

2010-10-03 @ 21:48:52
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0