Trött...

Nu har jag ju lyckats sovit i ca 1 timme... Jaja. Efter jobbet idag åt vi mat hos svärmor&far, Conny och Berit. Väldigt gott, chilikassler =) Mums! Och när jag kom hem så gjorde jag massa med pannkakor för vi hade gammal mjölk som hade gått ut, men den var INTE sur. Bra att ha och frysa in + att vi har gjort köttfärsbiffar som oxå ska frysas in. Sen kollade jag på avsnittet av Idol från i Fredags men lyckades ju somna när dem sista tjejerna skulle få reda på om de kom vidare eller inte, typiskt =(
Ja och nu ska jag nog ta och dammsuga lite, kul värre! Örjan och Conny håller på med baksidan av huset och sätter upp ny fasad på huset, duktiga dem är.

Imorrn ska jag och Guje åka till Marieberg =)) Guje ville ha lite smakråd då hon ska hitta en klänning tills hennes brors bröllop som är på Lördag. Självklart följer jag med =) och hoppas vi hittar något till henne...

Hej hopp!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0