God JUL!!!!

Ja idag är det Julafton och jag har redan fått en Julklapp. Jag och Örjan har det som tradition att ge varandra det på morgonen när vi äter frukost =)
Av honom fick jag parfym =) Britney Spears- Radiance. Luktade jättegott och mycket bra med en till parfym eftersom den jag har nu har jag börjat att tröttna på.
Av mig fick han pyjamas/mysbyxor och en skjorta. Men skjortan var för stor så den får jag antingen byta eller lämna tillbaka.
 
Nu på morgonen fick vi även besök av mina svärförldrar, Conny och Berit. De önskade God Jul och hade med sig en Julblomma. Dem stannade kvar på lite frukost och kaffe. Trevligt trevligt!

Igår var vi ju hos Johanna och Robert på Uppesittarkväll. Vi spelade Bingo men det gick inge bra för nån utav oss. Vi hade dragit nitlotter allihopa.
Hursomhelst så hade vi det riktigt trevligt med mycket skratt.
Glömde ju att ta bilder i vanlig ordning =(

Nu står Jansson i ugnen, Rödbetssalladen är färdig och Vörtbrödet är *host host* "bakat" =) Sen ska det bara ätas så man spricker så i em. blir det att åka upp till Gryt och fira lite, det blir roligt!


Nu är jag i v.36 =)

God Jul på er alla!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas ni har haft en bra jul :) och god forsättning! Fin bild, nu är det inte långt kvar :) spännande!!

2011-12-27 @ 08:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0