Lycka!!! Imorse när jag vaknade så var det...

Lycka!!! Imorse när jag vaknade så var det första gången på väldigt länge då jag inte alls hade ont i ryggen. Snacka om att man värdesätter såna tillfällen, så himla skön känsla :-) Har inte kunnat bloggat just nånting för våran telefonledning är trasig så därför funkar ju inte internet heller :-) Jäkla Telia!!! Julhelgen har varit bra allafall förutom att jag hade magkatarr, inte kul men men det har ju gått över nu men igår var jag lite febrig. Det är bättre med det idag, bäst det för imorgon är det ju Nyårsafton och då ska vi till Kumla och fira med Tony, Guje, Robban och Jeanette. Det blir trevligt! Nu ska vi straxt åka ner till Jenny på fika. Hon har gjort värsta pajen från ett recept av Leila Lindholm. Spännande och gott säkert :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0