proppmätt!

Är just hemkommen från att ha ätit Julbord genom jobbet i Hallsberg. Jag åt tillsammans med mina gamla arbetskompisar från Pålsboda, trevligt trevligt!
Jag samåkte med bästa Linda oxå som jag var hemma hos en stund innan vi åkte =) Saknar våra tider ihop då vi jobbade mycket tillsammans, hon är så himla bra Linda helt enkelt, go och rar.
 

Ska väl gå och lägga mig snart känner jag. Har just nu en katt som vankar fram och tillbaka framför tangetbordet och är tokgosig. Är lite svårt att sitta och skriva då hon ska våldsgosa med mig och trycker ner sitt huvud i mina händer medans jag sitter och skriver.

Imorrn är det tidig morgon som gäller för då är det föräldragrupp/utbildning igen. Imorrn ska vi prata lite om amning och sånt.
Efter att det är slut blir det att åka in till Bauhaus och köpa de sista listerna till sovrummet och sen vidare till Byggmax för att naturligtvis så fattas det två längder av golvet =( Så jag hoppas att det då finns ett paket som redan är öppnat och som man kanske kan få köpa till ett billigare pris istället för att köpa en hel oöppnad förpackning med golv. Ja vi får se.... Sen är sovrummet allafall KLART!!!

Hahahahahaha!!! Måste bara lägga upp denna gulliga bild från katten i Alice I Underlandet. Tycker ni inte, ni som känner Örjan alltså, att han är lite lik katten???
Jag höll på att garva ihjäl mig när jag insåg det själv. Stackars Örjan, han kommer att döda mig för detta ;-)) Sorry älskling!!!

Hihihihihi.....

Kommentarer
Postat av: Jenny R

JA JA JA!!!! MYCKET LIKT!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHA!!!

2011-12-07 @ 20:59:34
Postat av: Susanne

hehehe Lilla Öjje =)

2011-12-07 @ 21:04:18
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/
Postat av: fia

Öjje är bara lik en seriefigur och det är Gramse i bumbibjörnarna, så det så:-)

2011-12-09 @ 19:31:49
Postat av: Örjan

Fia har helt rätt!!

2011-12-12 @ 10:12:41
Postat av: Susanne

hahaha! Nej nej! Tycker du är mer lik katten raring =)

2011-12-12 @ 10:39:53
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0