äntligen!!!!

Är jag igång med träningen. Ikväll vart det Spinning och det var hur roligt som helst. Om det nu inte blir som sist att jag får skitont överallt istället när man väl ska sätta igång. Ska nog inte säga för mycket denna gång =)

Fick min ena film idag, Point Break. Så nu vet ni vart ni hittar mig dreglandes framför tv:n =) Heat-filmen var restnoterad så jag hoppas att jag får den snart ändå.

Igår när vi åkte hem från Gryt så frågade Örjan om det fanns någon ö utanför Turkiet....
- Ähh nä det tror jag inte att det finns, säger jag.
- Eller nej Grekland menar jag?
- Kos eller?, säger jag. Vadå då?
- Jo jag hittade nämligen en resa till Grekland...
Då jag säger,
- Stanna bilen jag måste få luft....
Är helt chockad. Örjan är nämligen inte den som tittar efter resor i första taget, hihi! Lite kul var det ju allafall...

Jaja lite om det. Nu ska jag sova och hoppas på att klockan ringer imorgonbitti för det gjorde den inte imorse... Dumma telefon!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhhh va roligt!!! vilken ö vart det han hittat resa till???? vill oxå åka men får nog vänta tills i höst...

2011-01-03 @ 22:18:03
URL: http://emmarapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0