en helkväll med la familia!

Började kvällen med att åka upp till Gryt. Har ju inte varit där sen i Fredags, började att få lite hemlängtan =)
Nu ska jag berätta nått kul. Kevin visade mig att han hade tagit ett simmärke idag på simskolan. Baddaren hade han tagit. Man blir så jävla stolt över honom.
Kevin kan inte simma ännu men han var jätteduktig i somras då vi var iväg med honom till badlandet ett par gånger. Då simmade han ut till flotten själv, han hade såna här kuddar på armarna. Först ville/vågade han inte men jag tvingade ut honom som den snälla moster jag är =) Sen gick det hur bra som helst. Jag är helt säker på att han kommer att lära sig att simma.
Babblade lite med mor och syster Veronica sen så var det dags att åka ner till andra syster Jenny.
Där fick jag en kopp varm mörk choklad från hennes nya kaffemaskin, Tassimo. Jättegott!!! Och där vart det en hel del prat oxå =)
Beställde lite ljus från Partylite. Det vart doften "Tusensköna&Aprikos" (tror jag att den hette) Jaja, den luktade gott allafall tyckte jag. Jag fick även lite mjöl med mig, Chapatimjöl. Ska vara riktigt nyttigt och så, så det får jag väl baka bröd på inom snart.

  

Imorrn bär det iväg till Marieberg för det ska handlas mat plus lite annat. Man har ju liksom fått lön =)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad söta Veronicas barn är!

2011-01-27 @ 23:56:18
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Susanne

Tack får jag säga åt deras vägnar. Och ja, visst är dem...

2011-01-28 @ 08:08:35
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0