fredag!!!

Härligt med Fredag och härligt med fint väder =)
Jag fick lite skäll utav Fian för att jag inte hade bloggat på länge så det är väl bäst att jag gör det nu. Har ju inte så mycket att skriva om egentligen men idag har jag varit uppe i Gryt. Känns som det var jättelängesen man var där =) Nikki vart jätteglad när hon fick se mig och jag hann knappt inte inför dörren när hon rusade emot mig och gav en bamsekram, mysigt!

Ja, skulle ju ha tränat igår men det vart inställd pga. folk som bokade av sig. Tack Fia och Henkan =) Erat fel, hahaha! Så vi åkte en sväng till Fia istället och satt och kollade på kort från när hon och Ida var i Australien. Roligt roligt!

Annars i veckan har det inte hänt så mycket. Tränat lite, jobbat... Har fått mina gardiner från Ellos idag som jag ska hämta ut. Eller om jag ska be mamma göra det som ändå ska åt det hållet, hmmm!
Sen på em. ska jag åka upp till Gryt IGEN. Ska få semlor utav Virran som hon har köpt med hem, sååå jävla gott!!! Puss på dig syster.

Åh ja detta inlägg var tillägnat till Niklas =) Hoppas du blir bra igen!

That´s it for now!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Finally =) världens bästa San!!! nicklas blev rörd till tårar=)

2011-01-21 @ 18:57:43
Postat av: Susanne

Ja jag förstår väl det ja att han vart det =)))

2011-01-21 @ 19:12:33
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0