hemma igen!

Nu är vi hemma igen efter en tur till Marieberg. Maten är uppackad och nu är jag själv hemma =( Örjan har åkt till jobbet.
Hittade ett fynd på Cubus. En kavaj som kostade 99 kr, och tidigare pris var 399 kr. Örjan tyckte den var ful men jag gillade den =) Vet bara inte riktigt vad jag ska ha till. Hittade även en kavaj på Gina oxå men den var för dyr tyckte jag, fin annars.
Ville hitta ett par byxor idag oxå men det verkar som om det är en omöjlighet. Det finns ju nästan bara byxor i modell som är lite större upptill och som smalnar av nertill. Öhh förstod ni det där? Ja skit samma! Inget som direkt passar min kroppsform direkt =/ Ja, jag får väl leta vidare en annan dag.

Resten av dagen vet jag inte vad jag ska hitta på. Kanske ska åka till Emma lite senare om hon nu är hemma...

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kavajen va super snygg =)

2011-01-28 @ 09:58:00
URL: http://sssandraaa.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja visst är den =) Fanns fortfarande många såna kvar igår när jag köpte den...

2011-01-28 @ 11:38:28
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0