idag är ingen vanlig dag...

för det är Fias födelsedag, hurra hurra hurra!!! Hela 25 år blir hon idag, gud vad tiden går fort =)
Vi ska dit ikväll på kalas, ska bli roligt!

CONGRATS FIA!!!

Idag har jag tagit mig an snöröjning och fy fasiken säger jag bara. Vet inte hur många gånger jag körde fast och svor åt den snöslunga, grrr! Men nu är nästan allt klart förutom uppfarten som Örjan får ta när han kommer hem för där kommer jag definitivt att fastna.

Igår var vi ju iväg till Marieberg. Jag blir så sur, jag hittade inga tavlor till hallen =( Fanns inga jag tyckte var fina. Men jag hittade en smyckeshand att hänga mina smycken på och leggings. Ja då sparade jag lite pengar för denna gång allafall.
Träffade också Lollo och Lilian som kom med skålar som min syster Jenny har köpt från Lollos webbutik www.homealalollo.se . Dem var jättefina, ska också köpa mig såna sen =)
På em. åkte vi till Tony&Guje där vi vart bjudna på middag. Allting var jättegott och Frida är en liten busunge. Sån energi hon har alltså....

Nu ska jag göra iordning ramen med foton som mormor ska få när hon fyller. Det var meningen att hon skulle ha fått den vid jul men tiden räckte inte till så hon ska få den nu på Tisdag istället =)
Sen ska jag bara slappa lite på soffan för jag är helt slut i kroppen.

Hej sålänge!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Mysigt att träffa Dig en snabbis igår!



Kan Du inte beställa tavlor av Lilian då? Hon kan ju göra i vilken storlek Du vill...



Kram!

2011-01-07 @ 23:30:32
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej! Tack detsamma!

Jo jag har funderat på det tro mig men isåfall ska jag en sån tavla hänga på nedervåningen så att alla kan se den när dem är hos oss =) Lite tråkigt att ha en sån fin tavla hänga uppe i hallen på övervåningen.... Förstår du?! =)

2011-01-08 @ 00:51:19
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0