jag är en...

död människa just nu. Ikväll har vi varit och tränat, DUBBELPASS!!! RML och skivstång körde vi och nu är jag trött i hela kroppen, men det är gött =) På Söndag blir det oxå dubbelpass. Lika bra att köra det egentligen när man ändå är där och vi som har så långt att åka oxå.
Fick min Heat-film idag, lycka!!! Gud vad jag tjatar om denna film känner jag men den är ju sååå bra =)

Imorrn är jag ledig och då ska vi fara till Marieberg och "kolla" lite ;-) Jag har tänkt att köpa lite tavlor till hallen + lite annat. Vi måste verkligen få iordning hallen nu. Örjan har lämnat lite ritningar och mått till en jobbarkompis som ska göra trappräcke åt oss, så det hoppas vi blir bra. Sen så vill jag ju oxå få sovrummet iordninggjort. Men jag har sån beslutsångest över taket. Suck! Orkar inte hålla på att slipa ner lacken och hålla på, samtidigt som det börjar bli gult och fult. Om vi ska ha kvar taket som det är ska jag hitta nån typ vit tapet med nått snyggt mönster på och vitt golv till det tänkte jag, hmm kanske kan bli bra =/ Jaja nog om det.
Efter Marieberg ska vi hem till Tony&Guje på lite middag, det blir roligt och trevligt! Då får jag träffa lilla Fridis =)

Åhh vi var ute på blocket och kollade på kattungar. Herregud säger jag bara... Man vill ju ha alla typ. Så himla rara och söta de är. Vi blir ju rejält sugna att skaffa en efter Stig så vi får väl se. Jag är ju väldigt inne på att ha en vit katt =)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0