jaha ja!

Då var det Lördag och igår var vi och firade Fia =) I present utav oss alla så fick hon rallylektion dvs. lära sig att köra rally och åka med med en professionell rallyförare. Det kan bli grejor de.
Lite bilder från gårdagen.

     

Idag så gjorde jag klart ramen till mormor. Vart rätt så nöjd med den faktiskt, hoppas hon blir glad. Grejen är den att hon har inte så mycket kort på oss i nutid om man säger så det var därför jag tänkte att det kunde vara lite kul för henne att ha några kort på oss i nuet på alla och plus henne själv såklart  =)


Sen efter det var klart for vi iväg till Marieberg...igen =) Det var meningen att vi skulle åka till Kumla och handla lite mat men jag kom på att jag ville till IKEA oxå. Hittade en skål, uppläggningsfat, skärbräda och ljus och allt för en billig peng. Det gillas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0