lite från igår och idag...

Igår fyllde mormor 91 år! Herregud, åren går kan man säga =) Hon vart väldigt glad över ramen hon fick på oss alla. Åhh vad jag skulle vilja ha haft en videokamera då vi var där. Innan vi skulle åka hem så sa vi åt Nikki att sjunga lite. Så hon, Alexandra och mormor sjöng lite sånger, bla. blinka lilla stjärna. Det var så fint och roligt att se på nått sätt....



 

Och idag jobbade jag extra och det gjorde jag igår med. Jag tänkte att när jag har varit ledig i fyra dagar så får väl jag ta och jobba igen det lite =)
Ikväll hursomhelst har jag varit och tränat. RML och Skivstång. Vart rätt så lugna pass denna gång, kan vara skönt då man känner sig stel i kroppen.
Och snart är det HELG!!! Gud vad skönt...


Kommentarer
Postat av: Lollo

Kommer Du ihåg när vi stod och mimmade framför din mormors spegel? Hahahahaaaha!

2011-01-13 @ 00:09:13
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jaaa det kommer jag ihåg :-) Lilli & Sussie hahaha!!!

2011-01-13 @ 09:38:51
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/
Postat av: Fia

Kortet du lagt ut på din mormor, det är så jag minns henne bäst, glad och nöjd på parkbänken under träder där hemma, lagom till kaffet kl 3=)

2011-01-14 @ 18:22:39
Postat av: Susanne

Åhh vad gulligt skrivet av dig Fia =) Ja men det är ju så man minns henne faktiskt.

Puss på dig!

2011-01-16 @ 15:16:47
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0