panik!!!!!!

Har varit hos Emma ikväll då vi satt och pratade om besikta bilen och dem frågade mig vilket nummer har du?. Jo, jag har ju 9 vilket betyder att sista besiktningsdagen är på Måndag sen är det körförbud på den. Vilket då betyder att det inte finns en enda tid innan dess =(((
Åhhh jag är sååå klantig och känner mig så dum och oansvarig. Jag menar, jag har ju haft sen i September på mig att boka en tid men ändå har jag liksom glömt bort fastän att jag har tänkt att, nu måste jag boka en tid, sen har det bara inte blivit av ändå. Pinsamt!!!
Står nu allafall på väntelistan så vi får väl se. Jag har ju Örjans bil jag kan ta till jobbet allafall så det ordnar sig alltid... Tur jag har Örjan som kan lugna ner mig ibland =)
Fanns allafall tider nästa vecka hursomhelst.

Nog om det... Emma bjöd på mat ikväll, det vart lite kycklinggryta med ris, gott gott! Kollade på Sveriges värsta bilförare. Herregud säger jag bara hur folk kör?! Jag fattar inte att dem inte fattar att dem är farliga och att dem inte inser vad som kan hända när dem kör i full fart. Allafall så roas jag av programmet ändå.


Imorrn blir det att jobba kväll och hela helgen, jippie!!!!!!!......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0