Söndagkväll!

Ja då var det kväll och inte ett skit finns det på tvn. Lika bra det för jag ska ändå gå och lägga mig snart.
Ikväll har vi varit och tränat ikväll, Spinning och Skivstång vart det men den här gången vart jag inte lika slut i kroppen som sist. RML tar nog bättre på styrka. Ja och påtal om styrka så har jag tappat så jädra mycket och det märks ju så tydligt på skivstången. Kan inte alls lägga på lika mycket som jag hade förut men det kommer ju säkert senare när man har tränat upp sig lite men det är frustrerande...


Imorse förresten när jag satt vid datorn så hörde jag något konstigt ljud som jag inte visste vart det kom ifrån. Sen vart det som en liten jordbävning för 3 sekunder. Ja då var det ju snön fån taket som rasade ner. Snacka om att hela huset skakade. Jag gick därför in i sovrummet där Örjan låg och halvsov typ. Men han hade inte märkt någonting, ja jag är ju inte förvånad egentligen =)

Idag vart det återigen ett besök till Marieberg =) Vi var till Bauhaus och köpte en bänkskiva till badrummet och ha över tvättmaskinen och så var vi till IKEA och köpte väggskåp även det till badrummet. Så det blir nog bra hoppas vi! Det är ju tur att man ha så nära till Marieberg så att man kan åka dit typ 3 gånger i veckan, hihihi!

Herregud har varit ledig nu i fyra dagar och det har bara svischat förbi =) Tur att man ska jobba imorgon.
Ja det var allt för nu!

Godnatt alla...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att ni kom på min födelsedag föresten, fick "rikitga" paketet på posten idag!ska bli så fränt=)

Jättefin ram till mormor! hon kommer nog bli glad.. fyller hon år föresten eller är du bara ett bra barnbarn ändå?=)

Kan du nån dag ta med ett schema från Full fart åt mig? måste försöka komma igång nu och när ni är så duktiga så kanske det är lättare=) Bara MÅSTE MÅSTE MÅSTE!!

2011-01-10 @ 22:10:23
Postat av: Susanne

Ja Rallyfia =)

Jo mormor fyller år idag så jag ska åka dit straxt.

Du kan få ett schema av mig idag om jag följer med emma till ditt jobb sen =)

2011-01-11 @ 14:24:12
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0