tråkiga söndag...

och det regnar ute, usch och fy! Inte roligt. Då kan det nästan få snöa hellre än att det regnar.

Allafall igår så var jag iväg med syster Jenny till Ingelsta, Norrköping för lite shopping. Började först med att när vi väl kom dit och skulle svänga av mot köpcentrumet svängde vi en avfart för tidigt och kom ut på motorvägen mot Helsingborg och fick åka en bra bit (kändes det som) innan vi kunde svänga av och vända om. Just våran tur det =)
Hittade en Bh på Lindex allafall, ska nog köpa en till sån funderar jag på. Dem hade även fått in jättefina vårkläder oxå så man vart lite sugen men NEJ, jag kunde hålla mig =)
Tänkte att jag skulle ha tagit lite bilder då vi var iväg men det glömde jag helt bort.

När vi kom hem sen på em. så la jag mig i soffan och sov i TVÅ TIMMAR!!!! Herregud, men det var gött de.
Kollade på "Point Break" på kvällen och jag säger bara Patrick Swayze, mmmhmmmm! Mycket bra film.

Idag så har vi varit uppe till Gryt på fm. sen så har jag städat bort Julen. Är bara gardinerna kvar i kök och vardagsrum men det får vara sålänge. Skulle egentligen vilja ha nya till köket. Vita linnegardiner plus nya lampor i fönstrerna och nya mattor.
Eller varför inte ett helt nytt kök... Nu vart det helt plötsligt väldigt dyrt =)

Ikväll blir att titta på "Solsidan" Yes yes yes!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0