Vill börja med att säga...

kolla här då...

Blankt papper...ahhhaaaa mhhmmmm!!! Yes yes yes!
Så nu är den besiktad och klar =)

Har annars i helgen jobbat. Har varit en väldigt skön helg då det har varit lungt på jobbet och så. Man har inte kännt sig helt slut när man har kommit hem som man annars har gjort.
I Lördags åt vi tacos här hemma och bara va. Så gott och skönt! Somnade vid halv elva den kvällen men då var jag pigg oxå på Söndagmorgonen.

 
Igår när jag kom efter att ha jobbat kväll hade Örjan en överraskning till mig nämligen en hamburgare från MAX, hahaha! Han vet hur han ska charma mig =))) That´s my man!

Idag blir det nog inte så mycket som händer. Jag har ju gått och blivit förkyld!!! Jag misstänker att det är den där Emma som jag nu ska vara kompis med?! ;-) Den lilla gäddan... Förhoppningsvis blir det inte så farligt för jag vill inte vara hemma från jobbet.
Skulle ju ner och träna med syster idag oxå i Hjortkvarnskola men jag tror jag hoppar det =(

Haha, drömde en sån rolig dröm inatt. Jag drömde att jag, Ida, Linda, Emma och nån mer var i Miami. Vi var där på semester och hade hyrt en lägenhet precis vid stranden. Det var såå mysigt. Vi spelade vollyboll och gick längs stranden och så. Ja det var det jag kom ihåg allafall =)


Kommentarer
Postat av: Gäddan

Hej där snorgärs :)Ligger du o snörvlar på kudden nu va? O drömmer om Miami? Kom igen så drar vi!!!! Jag hänger på direkt.....om du betalar ;) Det vore ju skoj Gäddan o Snorgärsen i Miami :)

2011-01-31 @ 21:46:19
URL: http://emmarapp.blogg.se/
Postat av: Gäddan

Hej där snorgärs :)Ligger du o snörvlar på kudden nu va? O drömmer om Miami? Kom igen så drar vi!!!! Jag hänger på direkt.....om du betalar ;) Det vore ju skoj, Gäddan o Snorgärsen i Miami :)

2011-01-31 @ 21:46:45
URL: http://emmarapp.blogg.se/
Postat av: Gäddan

Hej där snorgärs :)Ligger du o snörvlar på kudden nu va? O drömmer om Miami? Kom igen så drar vi!!!! Jag hänger på direkt.....om du betalar ;) Det vore ju skoj, Gäddan o Snorgärsen i Miami :)

2011-01-31 @ 21:47:58
URL: http://emmarapp.blogg.se/
Postat av: Gäddan igen...

knäpp kommentarskiten är då!! Det kom upp två gånger att det inte fungera men ändå kommer det nu upp tre av samma?!

2011-01-31 @ 21:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0