bada bada bada!!!

Igår var vi iväg till Gustavsvik. Det var jag, Örjan, Anders med hans barn, Bella&Alex, och deras kompis Erika. Åhh det var så roligt! Var ju ett tag sen man var där.
Åkte viltforsen där jag, hör och häpna, inte slog ihjäl mig =) Men det gjorde däremot Anders. Både hans ena axel, höft, armbågar och till råga på allt slog han i huvudet (pannan) när vi åkte forsen och fick en liten bula, hihi!
Skulle egentligen ha tagit lite bilder men glömde av det.
Vi pratade om att vi skulle boka relaxen nån helg framöver vilket vi MÅSTE komma till skott med. Annars blir det kätt att man bara pratar om saker och ting...


Denna ruschbana åkte vi mycket. Jätterolig
då man åkte runt och runt tills man ramlade ner i hålet =)

Efter vi hade varit på Gustavsvik åkte Örjan och jag till Subway och käkade, och guuudddd vilka goda mackor dem har där. Mmmm blir hungrig bara jag tänker på det =) MUMS!
När vi hade ätit var det dags att dra till Hallsberg och träna lite. Vi körde Kombipasset vilket är Spinning i 45 minuter och sen Skivstång i 1 tim. Härligt härligt!!!
Så igår var det full fart hela dagen kan jag säga, roligt när det händer grejer.

Idag har jag jobbat och nu är jag helt slut. Även fast vi är två personal mer på em. så har man att göra ändå. Det går i ett allting... Så ikväll blir det mys med Örjan, god mat och Melodifestivalen.
Jag har ingen favorit än för jag har knappt hört alla bidragen, vi får väl se om jag röstar.
Emma hörde av sig om jag ville med på bio men jag är för trött skrev jag =) Lite tråkigt men sen ska man ju upp och jobba imorrn så det kan vara skönt att vara hemma oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0