Buuhuuu!!!

Det är så synd om mig... Jag har ju liksom gått och blivit SJUK i feber. Det var väl ungefär hundra år sen sist jag hade det. Så nu sitter jag här och svettas och fryser om vartannat. Fick åka hem från jobbet imorse pga detta. Jobbade ju allafall två timmar =) Hoppas det inte håller i sig länge allafall...

Emma ringde förut och sa att de funderar på krogen på Fredag, och om jag känner mig rätt och om jag är bra så följer jag nog med. Alltid roligt att gå ut och dansa =)

Nu ska jag gå och duscha sen ska jag vänta tills Big Brother börjar =) Säger som Emma, det programmet är ju beroende framkallande, hahaha!!!

Ja just! Ringde Mamma och Pappa idag och sa att på Lördag kl 17,30 ska de vara redo och klara för då kommer vi att hämta upp dem sen ska hela familjen åka på "äventyr". Mamma det är bäst att du passar dig nu och tar lite lugnande, hahaha =)

Bye  Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0