Coco Thai!

Igår hade vi planerat en överraskningsmiddag till Mamma&Pappa på Coco Thai =) Stackars mamma hade varit nervös hela dagen, hehehe! Jag frågade henne vad hon tror om oss egentligen och hon svarade att man vet aldrig med er ungar =)
Det var en väldigt trevlig kväll allafall och maten var kanongod! Det första pappa sa eller typ skrek, när servitrisen skulle ta beställning av vad vi skulle dricka var "Brännvin" Ahhh pappa du är för rolig!!!
Träffade även på "Mirakelmannen" Rolf där oxå. Han som jag brukar gå till när jag har typ ischias. Och sen såg vi en typ halvkändis. Han är ett medium och brukar vara med i Tv4+. Kommer inte ihåg vad programmet heter men han är engelsman allafall....
Så detta ska vi göra om fler gånger bestämde vi!
När vi hade ätit klart och skulle åka hemåt hade våra båda bilar blivit bombaderade med fågelskit!!! Så det var ju bara att åka till närmaste biltvätt. En trevlig avslutning på kvällen =)

       

Nu ska jag kolla på Big Brother som jag missade i Fredags =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0