Detta inlägg är tillägnat...

min syster Jenny som tycker att jag uppdaterar alldeles för dåligt =) So this is for you Sis!!!
Idag efter jobbet var jag uppe i Gryt en sväng, där jag fick lite choklad av Virran m. familj. Dem har varit till Helsingfors förra helgen =) Och den kakan är ju redan öppnad kan jag säga, hihi!
Ska vara barnvakt en kort stund imorgon tills Virran&Tony kommer hem =)

På Lördag ska jag, Jenny och Susanne G åka till Västerås och leka modeller för en dag. Hoppas det blir roligt och framförallt att bilderna blir bra =) Jaja, vi får väl se...

Imorrn är jag LEDIG!!!! Ska bli så himla skönt med förhoppningsvis sovmorgon....



Mina Vackra Systrar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

ÄNTLIGEN!!! Hihihihihi!!! Fan, vilka snygga bruttor, så skulle man se ut... Hahahaha!!!!

2011-03-04 @ 22:33:11
Postat av: Susanne

Ja eller hur... Detta var nån bild jag googlade på och fick fram denna, hehehe!

2011-03-04 @ 23:57:55
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0