jag skulle vilja på riktigt ha en...

tavla målad av Carolina Gynning. Jag tycker hennes konst är sååå häftig, men jag antar att dem inte är så billiga heller =) Men drömma kan man ju alltid göra, hehehe!
Jag har alltid gillat Caroline ända sen hon var med i Big Brother där hon var den enda av tjejerna som vågade säga vad hon tyckte och tänkte om saker och ting. Dessutom har jag läst hennes ena bok Ego Girl som var väldigt bra och som jag läste ut snabbt oxå, och när jag väl gör det då är en bok bra kan jag säga.
Vill läsa Ego Women oxå... Hmmm undra om Fia har den? Får köpa den annars...


Kommentarer
Postat av: Fia

Fia har den.. =)

2011-03-18 @ 18:17:20
Postat av: Fia

Oh sorry, jag ljög.. den blev nog kvar i australien, hittar den inte! sorry!

2011-03-18 @ 18:19:20
Postat av: Susanne

Äsch då Fia :-) ja då får jag köpa den...

2011-03-18 @ 18:29:17
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/
Postat av: Linnea

LillaSyster Lilian kan måla som henne :) Hon kan måla allt.. (stolt syrra).. Gör en beställning så får du en med egna önskemål..

Dom blir nog värde i någon dag :)



Kram Linnea

2011-03-19 @ 10:48:22
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0