Lite bilder...

från dem senaste gångerna vi har varit ute på krogen. De första bilderna är påväg hem då vi sitter för många i det TRÅNGA baksätet och får nått tokryck när vi sitter där som packade sillar...

  

De här korten är tagna på Mollys i Fredags och man kan ju verkligen se hur roligt vi har det när vi dansar till typ turkisk folkmusik eller vad det nu var, hehehe!

 

I förrgår bakade jag kakor, jordnötskakor. Vart väldigt goda, åt tre stycken, sååå onödigt!
Och igår var jag och tränade och jag känner av benen lite idag och imorrn kommer väl jag antagligen känna av bröst =( Var till Lindex igår oxå efter jobbet och köpte en vit skjorta och en BH för en billig peng ihop, I Like!

Just nu håller jag på att färga ett par legging svarta, hoppas det blir bra... Fick även deklarationen igår oxå och det vart ju jag glad över =)
Har även beställt färgade linser idag, Gröna =) Får vi se hur man passar i dem och om dem passar i ögat. Det var inte riktigt samma mått som jag har på mina vanliga linser men men det kanske går...
Ikväll ska jag jobba extra och det blir i Pålsboda då.... Hoppas hoppas Linda jobbar ikväll!

Imorrn blir det helkväll med syrran i Örebro =)

Kommentarer
Postat av: Fia

Hahahaha fy fan vilka snygga kort, speciellt i baksätet på jockes bil... riktigt jävla trångt och besvärligt! =)

2011-03-31 @ 20:40:42
Postat av: Susanne

Ja eller hur =) hahaha!

2011-04-01 @ 11:13:40
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0