Move that ass!!!

Har jag gjort ikväll då vi har varit iväg och tränat Skivstång. Så nu har jag duschat och ätit keso med kanel och banan och en smörgås till det, så jävla gott!
Fick goda nyheter ikväll oxå som gladde mig väldigt mycket =)

Bara två dagar kvar och jobba sen är det HELG! Så skönt det ska bli och inte göra ett skit...

Ja så mycket roligt hade jag och skriva. Nu ska jag snart ner och blåsa håret och... Javisst ja. Måste boka klipptid då det är i dsperat behov utav det. Får bli när jag får lön nästa vecka.
Snart börjar Big Brother oxå, I like!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad för god nyhet??? Nått vi andra kommer bli glada över också? :)

2011-03-19 @ 10:29:25
Postat av: Susanne

Hahaha nej inte det du tänker på =) Nej pappa har tagit massa med prover för en knöl som han har haft problem med i dem nedre regionerna. Och det visade sig allafall inte vara en cancerknöl utan bara en fettknöl =) Mycket skönt att veta!

2011-03-19 @ 12:53:05
Postat av: ida

men det var en väldigt bra nyhet det med.. Roggan har väl haft tillräckligt med problem kan man tycka!

2011-03-19 @ 19:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0