Oj vad helgen går fort när man har kul!

Redan Måndag igen och idag har jag varit astrött och hungrig hela dagen. Åkte till Marieberg efter jobbet, behövde akut ha en ny concealer =) Sen när jag kom "råkade" jag att somna på soffan. Oj vad ovanligt! sen kom Örjan hem på rast vid sex så då åt jag lite sen åkte jag upp till Gryt en sväng.

Helgen som vart har varit väldigt bra.
I Lördags så ringde jag och väckte Emma =) och frågade om vi skulle gå ut och gå. Så jag for iväg till Pålsboda och vi åkte till stallet där vi tog med Julia (hästen) ut och gick en sväng. Vilket kanonväder det var ute då, härligt med frisk luft! Och naturligtvis så halkade jag omkull på en isfläck. Slog i höger höft lite men klarade allafall skallen, hehehe...
Efter promenaden så åkte vi hem till Linda och tog en kaffe, trevligt trevligt!
Sen åkte jag hem, åt mat, duschade och sen åkte vi till Tony& Guje där vi grillade på kvällen. Det var sååå gott med grillat, vi åt vildsvin, smaskens!
Jenny och Adde med barnen Matilda och Hanna var oxå där så det var full fart kan man säga, helt galna barnen =)
Till efterrätt fick vi ugnstekta bananer med smält choklad och mandel ovanpå och glass till det, så jävla gott!

    

Igår (Söndags) så var jag ute och gick med syster Jenny och hennes vänner, Jenny F och Malin, runt Gamby. Riktigt härligt väder var det ju då oxå så det var skönt! Lånade hem lite filmer från Jenny som jag tänkte att man kunde se på under em. Men när jag hade ätit och var 10 min in i filmen så föll matkoman in så det var bara att stänga av och sova i sisdär 2 timmar, oops!
Sen var det ju tänkt att vi skulle iväg och träna Skivstång på kvällen men det vart inställt =( Så vi åkte ändå iväg till Pålsboda och handlade lite och åkte till Fia och Wíking där vi gick ner i källarn och tränade lite med vikter. Vart väl inte sådär jätteseriöst, allafall inte för min del, men man vart ju varm allafall =) Efter vi tränat köpte vi mat= Pizza, haha! Vädligt gott! Och kollade på Solsidan, icke att förglömma. Världens bästa humorserie....

Ja det var min helg de. Och i helgen som kommer nu har vi smidit planer för mor och far, hehehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0