regniga onsdag =(

Vart tog det fina vädret vägen??? Igår var det ju kanonfint ute... Jaja bara det inte blir mer snö så är jag glad.
Idag efter jobbet tänkte jag att jag skulle tvätta bilen på Statoil. Men tydligen så var det fler som hade tänkt samma tanke, typ 4 bilar mer, så jag sket i det. Samma sak var det sist jag skulle tvätta oxå, så typiskt.
Åkte allafall vidare till Marieberg där mitt displayskydd till min telefon hade kommit. Gjorde även denna gång dagens goda gärning och köpte "Situation Stockholm" av samma gubbe som jag har köpt av dem senaste gångerna =)

Annars i veckan har jag fått jobbat i Pålsboda Mån+Tis =) Ska även jobba där imorgon oxå.
Och på Fredag är jag ledig och då ska vi ett gäng, både vuxna och barn, åka in till Gustavsvik och bada =) Var hur länge som helst jag var där och minns då jag skrapade i min lilla knöl på näsan när jag skulle åka viltforsen OCH slog i höften som jag hade skitont i flera månader efter. Så denna gång ska jag nog ta det lungt =)

Ikväll blir det träning =) Vi får väl se hur det går med tanke på att jag fortfarande har lite ont av ischias, men men... Jag får väl skylla mig själv om det blir värre!

Åh mitt nya favvoband som jag har hitta heter Me And My Army som har Kleerup som frontfigur. Inte visste jag att han kunde sjunga och jag tycker han sjunger riktigt bra och jag älskar dem =)

 
  Me And My Army- Only One


Kleerup- These two days will last forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0