Tjejkväll!

Vart det hemma hos Karin igår. Där fick vi mat, en slags gratäng kan man säga, värsta kaloriebomben =) Med kyckling, purjolök och ovanpå det ett lager med majonnäs blandat med grädde och mangochutney, och ost och chips på det, in i ugn 10 min, serveras med ris och en STOR god sallad till det.  Supergott, åt som en karl! (som vanligt med andra ord, heheh) Som ni kanske ser på min tallrik på bilden =)
Middagen fick 8 poäng utav mig, hahaha!
 

Sen vart det att kolla på melodifestivaeln som jag inte alls har följt knappt nånting denna gång. Men nästa Lördag är det ju final så då ska jag väl titta och kanske rösta =)

 

Efter melodifestivalen så kollade vi på filmen Burlesque med Cher och Christina Aquilera. Väldigt bra tyckte jag att den var, över förväntan och Christina vilken jävla pipa hon har...Som mig ungefär, hahaha!

 
 Trevlig kväll i goda vänners lag! ( Är det så man säger förresten??? Jaja, ni vet vad jag menar)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0