Äntligen helg...

Idag är det Lördag och på fm. då åkte jag och Örjan ner till Hjortvallen och kollade på Mopedrallyt som gick av stapeln därifrån. Pappa och syster Jenny var med =) 75 st var dem totalt som åkte, rätt så många faktiskt! Och det var långt dem skulle åka, en runda på 8 mil. (Bilder på det kommer lite senare)
Efter det åkte vi det glassbaren, oops!
När vi kom hem sen så trimmade jag i trädgården lite och Örjan höll på att sätta igen våra stora hål vi har i uppfarten...

Igår var vi ju hemma hos Tony&GUje och grillade lite, mycket trevligt och gott! Är fortfarande mätt sen igår kan jag tillägga... Senare på kvällen hyrde vi film, Harry Potter och Dödsrelikerna del 1. Men jag somnade och även Tony så det var inte mycket jag såg av den filmen =) Men det var ju skönt att sova oxå...

Ikväll ska vi åka till Philip i Svennevad och grilla lite =)

Lite bilder från igår...

   

Ska oxå visa vad Emma fick av mig när hon fyllde år...


Den va la fin eller hur =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0