blaha blaha...

Skulle ha lagt upp lite bilder från i Fredags då det var Parken i Pålsboda, Black Jack spelade =) Men orkar inte föra över några bilder känner jag... Det är mycket nu som jag inte orkar känner jag... 
Började med förfest hos Linda och Jocke. Och jag tycker ju att våra vänner är för gulliga. Dem tycker nämligen att jag och Örjan ska gifta oss. Det behöver inte bli så dyrt med mat och allting säger dem. Ni kan handla allt från Lithells typ.... Det är ju tur att dem inte är så "präktiga" av sig =) Niklas tyckte vi kunde skriva på inbjudningskorten "Skit och ät innan ni kommer" Hahahaha.... Fick oxå uppleva att åka i min drömbil, en Dodge! Det var häftigt och vilken stor bil då...
Allafall så var det en rolig kväll fastän alla kompisar "försvann" när vi kom till Parken. Tur att jag hade Jenny och Niklas som sällskap så det vart ju ingen tråkig kväll direkt ändå =) Det sista vi gjorde innan det stängde så var vi nere på dansbanan och svängde våra lurviga. Niklas körde som vanligt sina "moves". Han är för rolig han =) Och då träffade vi även Fia och Ida som vi hade letade efter typ hela kvällen, hehehe! Konstigt att man kan tappa bort varandra på ett sånt litet ställe.

Igår Söndag så tränade vi dubbelpass, Step-up och Skivstång, gick bra de! Innan träningen hade jag sovit bort hela em. Suck! Så denna helg har jag inte fått nått gjort vilket inte känns bra....

Idag när jag kom hem från jobbet sov jag oxå i en sisådär 2 timmar... Gahhhh!!! Örjan var på anställningsintervju idag för Atlas Copco =) Han hann bara hem innan dem ringde igen och sa att dem vill ha en andra intervju med honom så det bådar ju gott =) Hoppas han får jobbet för det vill han ju verkligen ha.

Jaha nähä ner och se om det finns nått på tvn då...

Hej hej!!

Kommentarer
Postat av: Lollo



Jag tycker också att Ni ska gifta Er! :)

2011-05-30 @ 23:00:46
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0