Grattis!!!

Till världens bästa Emma som fyller år idag, min vän!!!!



Herregud vad tiden går =/ Jag fyller ju snart 27 år jag med och tänk när man var 23 år =) Öhh vad fan gjorde man då egentligen =) Kommer inte ihåg... Åh herregud, jag börjar redan bli senil =)
Allafall så ska jag åka till Emma lite senare ikväll för (förhoppnigsvis) lite fika, hehehe!
Jag förvänatr mig en GOOOD Tårta, hihihi!
Ska ta med mig den här lilla presenten som hon ska få oxå...


Och imorrn och på Onsdag är jag ledig!!! Så skönt det ska bli... Har annars gått riktigt bra att jobba i helgen, har varit lungt.
Ska ringa till Veterinären imorrn oxå om Selma och hennes utslag hon jämt får under sommaren. Jag tror hon är allergisk mot typ mygg (om man nu kan vara det?) Hon blir helt uppäten på öronen och näsan, usch!
Ja allafall förra sommarn då vi var där med henne så har jag för mig att veterinären Kristin sa att man kunde ge en antibiotikaspruta som skulle ge ett fullständigt skydd... Typ nått sånt allafall. Får väl höra imorrn vad hon säger.

 Hej sålänge!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för presenten bästa Susanne :) <3

2011-05-16 @ 18:25:17
URL: http://emmarapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0