Men vad f** då...

Tänkte att för en gång skulle lägga upp lite bilder från Liseberg och så men då vart det något fel när jag skulle ladda över bilderna på datorn. Suck! Orkar inte bry mig om det just nu.
Idag *host host* åkte jag till Marieberg en sväng. Skulle väl inte ha något speciellt men kom på sen att jag ville ha nya träningsbyxor. Så jag for till Stadium och hittade top och byxa för 299 spänn (paketpris) Plus att jag hade 20% rabatt oxå så det blev bara 239 kr =) Glad vart jag.

Igår var Örjan och jag in till Örebro. Jag gick ju på stan en stund och hittade en nyöppnad affär, New Yorker hette den. Hittade massa roliga toppar och snygga shorts bla. Så dit tjejer måste vi åka nångång. Vi tog även en lunch på Coco Thai och det är ju aldrig fel =)
Lite senare framåt kvällen var jag och Örjan ute och sprang spåret. Gick riktigt bra! Efter dusch och mat åkte vi upp till Gryt.

Nu snart ska grillen tändas och på med hjortköttet, sååå gott det ska bli!!!
I helgen blir det att jobba...

Ha´de gött!!!


Åhh vill så gärna tillbaks till solen...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Mysigt att träffa Dig en snabbis idag! :)

2011-05-13 @ 20:14:05
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja dig med... Du var så fin!

2011-05-13 @ 20:45:22
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/
Postat av: Anders

Kom igen vi drar till värmen i höst :)

2011-05-14 @ 08:13:59
Postat av: Susanne

Ja kanske det Anders :-) vart ska vi åka, Egypten kanske...

2011-05-14 @ 09:52:48
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/
Postat av: Anders

Japp det blir bra, Jag & Örjan bestämde det igår :)

Peter & Spongh vill oxå med

2011-05-15 @ 13:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0