pust och stön!!!

Var jättetrött efter jag kom hem från jobbet idag. Åkte upp till Gryt en sväng och sen när vi kom hem så lagade jag mat, åt och somnade på soffan... Så irriterande! Hoppas jag kan sova ikväll bara.

I Söndags var vi till Marieberg en sväng. Jag skulle köpa sättpotatis och en ny grill. Våran gamla hade rostad sönder, big time! Sen när vi kom hem var det bara att slänga sig i solsängen och pressa lite =) Härligt!!! Senare framåt em. så åkte jag och Örjan till spåret och sprang och jag kan ju säga att det gick INGE bra för mig. Jag tog mig runt men var sååå slut i kroppen och flåsade värre än värst. Hoppas att det bara var dagsformen det var fel på. Kanske att det går bättre nästa gång. Det var härligt att springa spåret allafall då man kände doften av liljekonvaljer =)

Imorrn blir det att åka och handla mat. Örjan har tänkt att köpa löparskor på Löplabbet (avis) i Örebro. Hoppas han hittar några bra!

I Helgen som kommer blir det Parken på Fredag och på Lördag ska mamma ha kalas för hon fyller nämligen 60 år på Söndag!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Bilder tack!!!

2011-05-25 @ 15:31:41
URL: http://emmarapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0