Sitter här i soffan och kollar på Big Brot...

Sitter här i soffan och kollar på Big Brother som jag nästan kollar på varje kväll. Pinsamt? Nja kanske :-) Ikväll allafall så var jag och tränade, dubbelpass, RML och Skivstång. Har inte tränat på två veckor så det var lika bra att köra fullt ut. Gick väldigt bra och vi får väl se om jag har någon träningsvärk imorgon eftersom sist jag tränade var jag väldigt säker på det men icke!!! Imorrn ska jag jobba kväll men hoppas att kunna byta till dag om någon blir sjuk. Inte för att jag önskar någon sjuk men ja ni förstår nog vad jag menar :-) Haj haj så länge....


Kommentarer
Postat av: Emma

Haj haj!!

Vi ses imorgon:) har du träningsvärk då ska jag bråka med dig. Mooooohahaha!!

2011-05-05 @ 09:26:30
URL: http://emmarapp.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ok då säger jag att jag inte har någon träningsvärk idag ;-) Hehehe!!!

2011-05-05 @ 11:22:22
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0