ellos!

Har beställt hem ett påslakanset till bebisen och en jacka till mig. Ja jackan var jag mer eller mindre tvungen att köpa för bäddsetet kostade 249 kr, sen hade jag 30% rabatt på det så det vart 174 kr. Men man kan ju inte beställa/köpa nått för under 200 kr så jag fick köpa mig jackan men det var rea på den så den kostade bara 40 kr.
Hoppas jag får det i veckan =)
Tycker det är så himla fint med stjärnor. Senast igår köpte jag en babyfilt med stjärnor på och idag så fick vi lite babykläder av svärmor&far varav en body som det var stjärnor på =) Jättefina kläder, och nu har jag själv beställt ett bäddset =) Hoppas verkligen att det är svart bara så det inte är marinblå eller nått. Stod inget om det i beskrivningen. Man vet ju aldrig när man handlar på postorder hur färger och så är i verkligheten.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka fina :) och vilket jackkap :)

2012-01-06 @ 22:27:14
URL: http://emmarapp.blogg.se/
Postat av: Susanne

Javisst är det fint :-) Ja va fan 40 spänn för en jacka är ju inte direkt nÅgra pengar... Får se om den passar bara.

2012-01-07 @ 10:45:00
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0