Barnvakt...

var jag idag åt lilla Frida. Ja, Guje skulle ju tatuera sig idag så hon hade tid vid kl.17,00. men så skulle dem ha husvisning på lägenheten dem bor i nu, kl. 16,30. Så vi drog alla iväg då till tatueringsstudion och var där istället. Men det gick så bra så, Frida var så snäll och lugn och tjejen som jobbade där, assistenten, höll på och gulla med henne så det var inga problem. Tatueringen vart jättebra och fin. Kan verligen rekommendera det stället, www.a-headtattoo.com. Örjan ska ju göra sin där om ca en månad, spännande =)
Efter det så åkte vi till Ica Maxi där Guje skulle handla lite till kvällsmaten. Det blev spaghetti och köttfärssås, gott säger jag bara =))) Kollade sen på Fångarna på Fortet och efter det åkte jag hem och nu sitter jag här och skriver.

Jag och Örjan ska nog åka och handla lite mat imorrn, känns som det behövs. Jobbar kväll imorrn till 23,00 dessutom, inte så kul men det är självvalt så jag slipper att jobba på Fredag då vi ska åka ner till Göteborg till Anders&Emma m.fl. Det ska bli kul!!!!

Nähä ta och göra lite strechting eftersom det känns som att hela min överkropp kommer att låsa sig snart =/ Inte bra det. Kanske kan vakna imorrn och inte känna att jag är så stel eller har ont i ryggen... Måste egentligen åka till Rolf, min mirakelman =), men har fan inte råd...

Godnatt alla!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0