God morgon eller god förmiddag kanske...?

Vaknade halv tio imorse och kände mig rätt så utvilad och hade nästan inget ont i kroppen som jag annars brukar kunna ha =) Stel och så...
Överraskade Örjan med frukost på sängen. Hade gjort kokospannkakor med keso, banan och ätbara blommor som jag fått av syster Jenny, och tranbärsjuice till det. Gott var det!



Igår efter jag kom hem från jobbet så åkte jag ner till Jenny. Vi skulle ut och springa så vi tog en runda runt Gambo, ca 5 km. Gick riktigt bra, ska springa där fler gånger =) Efter det när vi kom hem igen så fick jag lite plommon, dem ätbara blommorna och lite morötter som jag nog ska ha i mina köttfärsbiffar jag ska göra idag. Blir saftigt och gott!
Sen när jag kom hem säger Örjan att han är sugen på Picasso, nej nej nej tänker jag men sen ok då =) Så vi åkte dit och jag åt en stor kebabtallrik, gott!!!! Jag tänkte då på en sak när jag satt och åt upp hela min kebabtallrik att jag skulle passa in och bo i en sån by där det är attraktivt med feta kvinnor med tanke på att jag kan äta hur mycket som helst utan att ibland känna mig proppmätt??? Vad är det för fel på mig? =)



Jaja efter vi hade ätit så åkte vi ner till Foke där det var lite folk. Pratade skit, skrattade och ja.... Åkte senare hem till Fian där även Niklas, Karin och senare kom Wiking hem oxå. Drack lite kaffe och kollade på "Sista dansen" hahaha vilken bra film =) Och där även Niklas antastade mig, hahahaha! Går inte in på mer detaljer där eller ja han missuppfattde en grej jag gjorde på Fia och sen mot honom. Han trodde jag gjorde nått helt annat på Fia än vad jag egentligen gjorde =) ja allafall....

I Ondags så var jag på ljusparty hos Mona, min kompis Lousie mamma. Åh gud vad jag skrattade. Så sjuka dem är Lollo och Lilian. Det bästa var ju videoklippet jag fick se med tomten som Lollo och Lilian hade gjort. Jag ler verkligen varenda gång jag tänker på det. Tur att jag fick den på min mail... allafall så bestämde vi att vi ska baka en pulltårta och dricka vin någon gång =) Hur ska det sluta undrar jag??!!

Annars så har jag tränat lite i veckan. Var på Skivstång+ i Torsdags, väldigt bra och tungt pass, sprungit lite.
Ja så har denna första arbetsveckan gått men vad ska man hitta på ikväll, förslag någon???

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahhahahahahaha! Du är rolig Du! Bo i en "tjockisby" Hahahahahahahahhaaaa!



Vi hade det riktigt roligt på ljuspartyt!

Pulltårta o Vin ska bli SÅ KUL!



MASSOR MED KRAMAR till Gumman!



2010-08-21 @ 21:01:13
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0