kalas...

Igår hade ju Alexandra sitt kalas och så hon tjatade om denna tårta jag hade gjort =) Men hon visste ju inte heller att hon skulle få en till tårta, en barbietårta =) Den vart bra med kjolen och allt sen vart väl kristyren vi hade på sist lite misslyckat men men, det ska se lite hemgjort ut, hehehe! Förvånad vart hon allafall.
Fyllningen i tårtorna var hallonmousse och dumleganache, gott!
Efter kalaset åkte vi till Kumla och skulle handla lite på Ica Maxi och åkte även en sväng till Tony, Guje och lilla Frida =)
Och idag har jag inte gjort så mycket, städat, tvättat, bakat lite jordnötskakor och varit ute och sprungit =) Imorrn är det back to work...

Här kommer lite bilder från kalaset.















Kommentarer
Postat av: Jenny R

Du har varit så himla duktig att baka!! Och SÅÅÅÅÅ GOOOOOOTTTTT det var!!!!!! Duktiga, duktiga du ( och Alexandra förståss :-) ).

2010-08-16 @ 20:45:08
Postat av: Susanne

tack tack min kära syster vad du är gullig =)

2010-08-16 @ 21:55:35
Postat av: Lollo

Wow vad du är duktig! Tårtorna var JÄTTEFINA! Den dagen du gifter Dig så kan Du baka tårtan själv!



2010-08-17 @ 20:12:16
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Susanne

Nja baka tårta själv nmär jag gifter mig vet jag inte =) Men jag vart rätt så nöjd med dem annars så nu skulle jag villa göra allas tårtor när familjen fyller =)

2010-08-17 @ 22:14:22
Postat av: Fia

du ser.. det e ju det jag säger, bagare är ju ditt kall i livet=)



2010-08-20 @ 07:24:16
Postat av: Susanne

im the cakeboss!!! jag citerar Niklas om barbietårtan "perverst"???

2010-08-21 @ 00:43:21
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/
Postat av: Cissi

Nu hittade jag tårtan :)

Fiffig du är!

Och tack för tipset, kan ju funka på andra föremål med :D

2010-12-05 @ 17:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0