Måndag!

Då var det en ny vecka. Idag så har mina syskonbarn, Kevin och Alexandra, sovit över hos oss. Det gick bra för dem att sova. Jag hade skrämt upp dem lite med att det spökar hos oss men sa naturligtvis sen att vi inte har några spöken hemma hos oss och om de skulle komma ska jag ge dem på käften =)
Igårkväll så grillade vi och kollade på film, Monsters vs Alien. Rätt så kul barnfilm... Jocke kom förbi en sväng oxå, sen senare på kvällen så åkte han och Örjan ut för att jaga vildsvin, men det gick inte så bra för dem. Hade inte kommit fram en enda gris under tiden dem var där.

Idag på em. så bakade jag med barnen lite inför Alexandras kalas. Vi gjorde havrekakor och kokostoppar, men jag vet inte om nått utav de vart bra. Jag är verkligen ingen hejare på kakor direkt men men, dem vart ju goda.

Nu ikväll så har jag lagt ett bud på Tradera på ett par gummistövlar. Tänkte att det kan man väl köpa sig om det ska fortsätta med sånt här väder, bra att ha hursomhelst.
När jag hade lagt mitt bud så ser jag till min förskräckelse att fraktkostnaden skulle kosta 1234 kr??? WTF, vad har jag gjort tänkte jag, fick värsta paniken. Så jag skrev till henne hur frakten kunde vara så dyr m.m.
Sen kom Örjan upp och förklarade att antagligen så vet hon inte vad frakten kommer att gå på så därför har hon bara skrivit 1234...kr. Puh tänkte jag, men det måste ju vara så annars är jag in real trouble. Det blir ena dyra stövlar då =/

Imorrn allafall ska vi åka upp ett gäng till Stockholm och gå på Skansen, det blir nog skoj!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0